پنجشنبه, دی 6, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهصعود بیمه کوثر به قله با همدلی کارکنان و شبکه فروش

صعود بیمه کوثر به قله با همدلی کارکنان و شبکه فروش

آقادادی از رشد ۵۴ درصدی در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: صعود بیمه کوثر به قله با همدلی کارکنان و شبکه فروش صورت گرفته است.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، شرکت‌های بیمه باعث آرامش و اطمینان خاطر بخش بزرگی از جامعه می‌شوند. پیشرفت و توسعه به اندازه‌ای جدی شده که هر چقدر زندگی را به کام انسان‌ها شیرین کرده، به همان اندازه نیز خطرات گسترده‌ای را پیش رو ترسیم می‌کند. از سوانح جاده‌ای تا هوایی و ریلی، این خطر را ترسیم می‌کند که نمی‌توان با اطمینان خاطر نسبت به آینده گام برداشت. واقعیت این است که لحظه امکان وقوع چالشی غیر قابل پیش بینی وجود دارد. این در حالی است که بسیاری از حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و… بروز و ظهور پیدا می‌کند، حوادثی که تا لحظه وقوع، امکان پیش بینی آن نمی‌رفت و حتی به ذهن کسی هم نرسیده بود. اگر بخواهیم حوادث و سوانحی که در بنگاه‌های اقتصادی رخ می‌دهد یا سهل انگاری‌هایی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند را نیز به این بحران‌ها بیفزاییم، آرامش روحی روانی با وجودمان خداحافظی می‌کند و استرس، نگرانی و ناامیدی جای همه چیز را می‌گیرد.

توجه به بیمه برای مدیریت

به همان اندازه که انسان به فناوری دست یافته و به تبع آن خطرات زیادی او را تهدید کرده، برای مدیریت نگرانی‌های ناشی از این خطرات، چاره اندیشی کرده است. اگر قرار باشد انسان تمامی پس انداز که حاصل یک عمر زندگی، کار و تلاش او را تشکیل می‌دهد، در نتیجه یک حادثه یا سانحه از دست بدهد، آینده‌ای تیره و تار در انتظار او خواهد بود. به همین دلیل ابزاری با عنوان بیمه برای مدیریت این خطرات تعریف و ایجاد شده که در بدترین شرایط، قابل تحمل‌ترین وضعیت را رقم می‌زند، وضعیتی که بتوان یاس و ناامیدی را به آرامش خاطر تبدیل کرد.

هوشمندی با بیمه

تمامی انسان‌های آینده نگر که معتقد هستند با کمترین هزینه می‌توان سخت‌ترین بحران‌ها را مدیریت کرد، به سوی خرید بیمه گام برمی دارند. امروزه انواع بیمه‌ها از خودرو تا حوادث و سوانح تعریف شده که هر کس می‌تواند بسادگی آن را خریداری کند؛ بنابراین به جرات می‌توان افرادی که تمامی بخش‌های زندگی خود را بیمه کرده اند، هوشمندترین افراد جامعه دانست.

خدمات بهتر فروش بیشتر

تنوع و تعدد شرکت‌های بیمه باعث شده تا بازار رقابت بین این بنگاه‌های اقتصادی شدیدتر شود، اما آن شرکت‌هایی موفق‌تر هستند که خدمات بیشتر و بهتری را با قیمت مناسبتری ارایه کنند. برای آنکه عملکرد این شرکت‌های بیمه مورد بررسی قرار گیرد، آمار‌ها می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. البته ریشه فروش بیشتر در چند گزینه است که خدمات بهتر، اخلاق مناسبتر، کادر مجرب‌تر و بسیاری موارد دیگر در افزایش میزان فروش نقش دارد.

کوثر در دنده رکورد زنی

یکی از شرکت‌های بیمه که توانمندی خود را سالهاست به اثبات رسانده، بیمه کوثر است، به نوعی که معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت گفت: میزان فروش بیمه کوثر در نه ماهه سال ۱۴۰۲ با ۵۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۰۴ هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال رسید که این حق بیمه با ترکیب فروش ۸۸ درصدی در رشته‌های غیرزندگی و ۱۲ درصدی در رشته زندگی محقق شده است. مسعود طاهری وسیه سری افزود: در این دوره رشته‌های انرژی، کشتی، درمان و بدنه بیشترین درصد رشد فروش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اند.

وفا به عهد با خسارت پردازی

البته مردم بی دلیل به سوی یک شرکت نمی‌روند، بلکه مزایا و خدمات رسانی تمامی شرکت‌ها را بررسی و بهترین را برمی گزینند. در این رابطه معاون برنامه ریزی و نوآوری با بیان اینکه بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۵۱.۱ درصد در نه ماهه سال ۱۴۰۲، مبلغ ۵۳ هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده، گفت: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۸.۹ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۱.۱ درصد از کل خسارت‌های پرداختی بوده است.

دلایل موفقیت

طاهری وسیه سری همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی ها، نمایندگان حقیقی و حقوقی، ارائه خدمات برخط در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از مهمترین عوامل موثر در رسیدن به این موفقیت و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

کار تیمی با همدلی

اما ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر نیز دلایل این موفقیت و رسیدن به امار‌های تاثثیرگذار را تشریح کرد. آقادادی که به استان کرمان سفر کرده و با هیات همراه در جلساتی با معاون استاندار، فرماندهان استان، بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران دیدار کرد، در جریان امور مربوط به این استان قرار گرفت و ضمن اشاره به فروش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در ۹ ماهه ابتدایی سال عنوان داشت: تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی بیمه کوثر یک کار تیمی است که باید با کمک و همدلی کارکنان و شبکه فروش استان عملی گردد.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × سه =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر