جمعه, آذر 2, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهتمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

بیمه تعاون با تمدید دومین جشنواره فروش، فرصت دلبری بیمه‌های زندگی را بار دیگر برای مردم فراهم کرد.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، بیمه از اهمیت بسیار زیادی در عرصه‌های گوناگون برخوردار است. بیمه به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌تواند انگیزه فعالیت را به تمامی مردم عنایت کند. امروزه اموال، دارایی، دستاورد‌ها و حتی جان مردم مورد تهدید جدی قرار دارد و می‌تواند وضعیتی به وجود بیاورد که یک فرد پس از گذشت سال‌ها تلاش، از اوج عزت به پایین‌ترین درجه ذلت سقوط کند. کشاورزان در معرض سیل، خشکسالی، سرمازدگی و دیگر بلایای طبیعی قرار دارد. صنعتگران در معرض انواع تهدید‌های عرصه تولید هستند که از آتش سوزی تا مرگ کارگران می‌تواند ضربه‌های مهلکی به کارفرمایان وارد کند. مردم عادی نیز در معرض تهدید‌های روزمره‌ای هستند که می‌تواند بحران بزرگی برای آنان رقم بزند.

پیش بینی آینده با بیمه

البته بخش مهمی از بیمه، شامل اینده نگری می‌شود. مردم در شرایطی که با هیچ مشکلی دست به گریبان نیستند، آینده نامعلومی را پیش رو دارند و نمی‌دانند سرنوشت چه آینده‌ای را برای آنان در نظر گرفته است. اما بیمه برای این موارد نیز چاره اندیشی کرده که در قالب بیمه زندگی تعریف می‌شود. مردم با خرید بیمه زندگی، می‌توانند آینده نامعلوم را مشخص کنند و با پس انداز‌های ناچیز در طول سال‌های زندگی، آینده خود را از همین ابتدا پیش بینی کنند.

معضل بی توجهی به بیمه

با وجود ظرفیت و جایگاهی که بیمه‌ها دارند، شاهد بی توجهی مردم به این فرصت بزرگ هستیم. در حالی که می‌توان با خرید بیمه حوادث، اتفاقات قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی را مدیریت کرد، نسبت به این مهم بی توجهی می‌شود و کار بجایی می‌رسد که در نتیجه یک آتش سوزی ساده، تمام اموال و دارایی یک خانواده دود می‌شود و در حالی که عمر خانواده سپری شده، برای جمع آوری اثاثیه زندگی و رسیدن به روز قبل، باید همه چیز را از نو آغاز کرد و با افسردگی از دست دادن اموال، به کار و تلاش مضاعف پرداخت.

فرهنگ سازی به اشکال گوناگون

نکته بسیار مهمی که در نهادینه کردن بیمه مطرح می‌شود، فرهنگ سازی است. این واقعیت البته دردناک وجود دارد که نمی‌توان مردم به وادار به خرید بیمه کرد، اما می‌توان با اطلاع رسانی درست، تبیین شرایط و در نظر گرفتن گزینه‌های تشویقی، مردم را نسبت به اهمیت بیمه هوشیار کرد. این مهم باید با ابزار‌های گوناگون مورد تاکید قرار گیرد تا فرهنگ سازی برای استقبال مردم از بیمه صورت پذیرد که یکی از مهمترین آنها، برگزار همایش‌ها و جشنواره هاست.

تمدید دومین جشنواره

بیمه تعاون با درک درست از اهمیت فرهنگسازی، اقدام به برگزاری جشنواره‌های متعدد کرده و، چون بیمه زندگی هنوز در بین مردم جا نیفتاده، جشنواره بیمه زندگی تعاون را در دستور کار قرار داده که اکنون دومین جشنواره برنامه ریزی شده است. به همین دلیل روابط عمومی بیمه تعاون اعلام کرده با توجه به درخواست‌های مکرر شبکه فروش و پیشنهاد مدیریت، و با موافقت مدیر عامل بیمه تعاون، دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا ۳۱ خرداد ١٤٠٣ تمدید شد.

همایش در تابستان

بیمه تعاون با اعلام اینکه دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون از ۱۳ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت افزوده است: همایش در فصل تابستان و در شهر تهران برگزار خواهد شد و این همایش فرصتی مناسب برای تبادل نظر، آموزش‌های تخصصی و افزایش کیفیت کارکنان سازمان فروش بیمه تعاون خواهد بود. بر این اساس، نمایندگان، کارگزاران و ارکان سازمان محترم فروش می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره، مطابق با دستورالعمل ابلاغی، طیف گسترده‌ای از بیمه نامه‌های زندگی را به فروش رسانده و از جوایز آن بهره‌مند شوند.

اهداف جشنواره

بیمه تعاون اهداف برگزاری دومین جشنواره را تشریح کرده و آورده است: ایجاد انگیزه در شبکه فروش، افزایش سطح مشارکت در تحقق اهداف شرکت، جذب پرتفوی مناسب و همچنین افزایش سهم بازار و سودآوری از طریق جذب پرتفوی مطلوب و ماندگار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل از جزییات جشنواره وجوایز آن به شعب و نمایندگان بیمه تعاون در سراسر کشور مراجعه نمایند.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده − نه =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر