یکشنبه, آذر 4, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهشرایط صدور مجوز برای دفاتر فراپیشخوان اعلام شد

شرایط صدور مجوز برای دفاتر فراپیشخوان اعلام شد

مدیرعامل فراپیشخوان توسعه اقتصاد محلات گفت: راه اندازی دفترفراپیشخوان، یکی از اقدامات مهم و حیاتی در راستای ارائه خدمات مربوطه به شهروندان به صورت آنلاین وفیزیکی است. این دفترها به عنوان مراکزی معتبر و قابل اعتماد برای ارائه خدمات شهروندی، باید از کیفیت لازم برخوردار بوده و به صورت مؤثر و کارآمد عمل کنند.

به گزارش بازایابی پلاس، سعید شبانیان _ مدیرعامل فراپیشخوان توسعه اقتصاد محلات گفت: امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تغییرات دیجیتال در جهان، دفترهای فراپیشخوان گزینه مناسبی برای ارائه خدمات فوری،آنلاین وراحت هستند، در این مطلب ازاقتصاد گران به بررسی همه جانبه شرایط تاسیس دفترفراپیشخوان ، خدمات، سرمایه لازم، هزینه‌ها و درآمد این شغل می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

🔻آشنایی با شغل دفتر فراپیشخوان

دفتر فراپیشخوان ، دفاتری هستند که از سوی بخش خصوصی بااخذمجوزات لازم به منظور ارائه خدمات الکترونیک وفیزیکی به مردم در سراسر کشور طراحی شده‌اند.

دفاتر فراپیشخوان از مهم‌ترین وتنهادفاتر هوشمند محلی هستند که مردم می‌توانند با مراجعه به آنها، به خدماتی همچون دریافت خدمات ساختمانی، ارائه خدمات شهروندی همچون خدماتی،بیمه ای ،خدمات آموزش،خدمات پزشکی درمانی ،مراقبتی وزیبایی،خدماتی حقوقی،خدمات اقساطی،خدمات گردشگری،خدمات مالیاتی ،خدمات هوشمندسازی اصناف،خدمات حمل ونقل ولجستیکی محلی،صدورمهارت کارت فنی حرفه ای،صدور کارت های خدمات شهروندی،معاینه فنی ساختمانی و… با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان دسترسی پیدا کنند.

اداره دفاتر فراپیشخوان بر عهده بخش خصوصی است. این دفاتر با هدف ارتقا وتوسعه اقتصادمحلی همچنان ایجاد اشتغال محلات حرکت به سوی ایجاد خدمات هوشمند و الکترونیک تشکیل شده‌اند. ارائه خدمات سریع و با کیفیت در این دفاتر اهمیت فراوانی دارد. در ادامه مطلب، خدمات دفاترفراپیشخوان و فرایند دریافت مجوز این دفاتر را شرح می‌دهیم.

🟠خدمات دفاترفرا پیشخوان ؛

برای آشنایی بیشتر با شغل دفتر فراپیشخوان، لازم است با خدماتی که در این دفاتر ارائه می‌شود آشنا شوید. آشنایی با این خدمات به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصمیم بهتری در رابطه به تاسیس این دفتر و ورود به شغل دفتر فراپیشخوان اتخاذ کنید. به طور کلی خدماتی که در دفتر فراپیشخوان ارائه می‌شود شامل خدماتی با ۵ پیشخوان اصلی است :

📌خدمات مربوط به پیشخوان اول(پیشخوان ساختمانی
صفرتا ۱۰۰ هرآنچه به موضوع صنعت ساختمان مربوط میشود
طرح سراسری تَسا وتَکسا (توانمند سازی وساماندهی سرویسکاران ساختمانی )
(توانمند سازی وساماندهی کارگران ساختمانی)
اعزام کارگر تامعمار ساختمانی،اعزام مهندسین،مشاوره وازام نیابتی کارشناسان جهت مجوزهای ساخت،متریال های ساختمانی و…

📌خدمات مربوط به پیشخوان دوم (پیشخوان سفیران محله یا خدمات شهروندی)
.سفیربیمه «خدمات بیش از ۲۰ شرکت بیمه ای معتبر باطرح های ویژه فراپیشخوانی مناسب شهروندان وکارمزد قابل توجه برای مدیران فراپیشخوان
.بیمه خودرو
.بیمه باربری
.بیمه ساختمان
.بیمه مهندسی
.بیمه عمر
.بیمه اشخاص
.بیمه های تخصصی
بیمه تلفن همراه
حریق

سرقت کلی خودرو

برخورد دو وسیله نقلیه

برخورد اشیا به اتومبیل

خسارت باطری و لاستیک

واژگون شدن و سقوط اتومبیل
.سفیرگردشگری،خدماتی همچون صدور بلیط هواپیما ،قطار،اتوبوس،رزروهتل،تورهای زیارتی اقساط و…
سفیرآموزش،اعزام انلاین وفیزیکی انواع مربی اموزشی اموزش زبان ،موسیقی،تحصیلی و…
سفیر پست ،خدمات شرکت های پستی خصوصی
سفیرخدمات ،سرویسکاران لوازم تخصصی منزل ،نظافت و…
سفیر حقوقی،وکیل ،ثبت ،مالیات و…

📌خدمات مربوط به پیشخوان سوم (پیشخوان محله ۳۶۰ یا هوشمند سازی اصناف )
.صدورساتک کد (ساماندهی وتولید کالا)
طرح جایگزینی کدهای QR به جای دستگاههای پز
طرح ایجاد غرفه های مجازی برای تمامی اصناف تحت پوشش قراردادنشان درطرح پذیرندگی فراپیشخوان

📌خدمات مربوط به پیشخوان چهارم
(پیشخوان پیک محله)
.خدماتی همچون حمل ونقل های محلی
باربری ،اسباب کشی،سرویس مدارس،پیک محله و…

📌خدمات مربوط به پیشخوان پنجم
(پیشخوان مودیان یار) ارائه خدمات تخصصی مالیاتی همچون صدور آنی صورتحساب های مودیان مالیاتی و…
پیشخوانهای دیگری همچون اقساط محله ،توسعه کسب وکار وکارآفرینی ،بازیافت و…به زودی به زیر مجموعه فراپیشخوان اضافه میگردد.

افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر فراپیشخوان خدمات مذکور را با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان دریافت نمایند.

🟠سرمایه لازم برای تاسیس دفتر فراپیشخوان
سرمایه لازم برای تاسیس دفتر فراپیشخوان، از نکات مهمی است که در رابطه با این شغل باید بدانید. با اطلاع از میزان سرمایه لازم برای تاسیس دفترفراپیشخوان، می‌توانید تصمیم بهتری در رابطه با ورود به این شغل بگیرید. سرمایه لازم دفتر فراپیشخوان در واقع به هزینه‌هایی اشاره دارد که برای تجهیز دفتر وحق امتیاز بهره برداری باید بپردازید.

اولاً برای داشتن یک دفتر مناسب، باید مکان مناسب با فضای حداقل ۳۰متر مربع داشته باشید. این فضا را ممکن است خریداری کرده یا برای آن اجاره بپردازید. همچنین تجهیزات داخلی دفتر مانند دستگاه‌های لازم، میزهای کار، تجهیزات، تعداد رایانه کافی و لوازم جانبی برای ارائه خدمات، صندلی برای مراجعه کنندگان، نصب دوربین‌های مداربسته، اینترنت و خطوط تلفنی و همچنین وسایل سرمایشی و گرمایشی، همگی در سرمایه مورد نیاز تاسیس دفتر پیشخوان محاسبه می‌شوند. این هزینه‌ها تا حد زیادی به موقعیت دفتر و وسعت آن بستگی دارد. به طور کلی با محاسبه و جمع این هزینه‌ها می‌توانید سرمایه لازم برای تاسیس دفتر فراپیشخوان را برآورد کنید.

🟠دریافت مجوز دفترفرا پیشخوان

برای اخذ مجوز دفتر فراپیشخوان، لازم است مانند اخذ مجوز سایر کسب و کارها یکسری مراحل را طی کنید. فرایند اخذ مجوز دفتر فراپیشخوان پیچیده و طولانی نیست و اگر شرایط را دارا باشید و مدارک شما آماده باشد، دردسری متوجه شما نخواهد بود.

 

🌺شرایط تاسیس دفتر فراپیشخوان برای افراد حقیقی:

داشتن تابعیت ایرانی

نداشتن سوء پیشینه کیفری و جنایی

عدم اعتیاد به موارد مخدر

دارا بودن کارت پایان خدمت و یا گواهینامه معافیت در صورت معاف بودن از خدمت

نداشتن کار دولتی

داشتن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی تایید شده از سمت وزارت علوم

داشتن توانایی جسمی و روحی مناسب

 

🟠شرایط شرایط تاسیس دفتر فراپیشخوان برای افراد حقوقی:

تابعیت ایرانی

موضوع فعالیت و مدرک شخص حقوقی با موضوع اساسنامه یکی باشد

داشتن شرایط و مدارک لازم اشخاص حقیقی برای مدیر عامل

ارائه اساسنامه شرکت

عدم وجود بدهی‌های بانکی، مالیاتی و بیمه

نکته: خانواده‌های شهدا و جانبازان برای تاسیس دفتر پیشخوان در مقایسه با دیگر افراد، اولویت دارند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی میتوانید باشماره تماس ۰۲۱۷۱۰۳۵ درتماس باشید.

farapishkhan.com

انتهای پیام

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

9 + یازده =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر