جمعه, دی 28, 1403
Google search engine
خانهبازاریابی بین المللیفرصت طلایی برای توسعه بازارهای بین المللی

فرصت طلایی برای توسعه بازارهای بین المللی

کیوان نقره کار,فعال در حوزه تکنولوژی, در رابطه با رویداد تجاری سازی استارتاپ ها گفت: شرکت های استارتاپ به طور معمول شرکت های نوپا و مبتنی بر فناوری و آماده بزرگ شدن در ابعاد فنی و تجاری هستند .

وی به همایش تجاری سازی استارتاپ ها اشاره کرد و گفت: همایشی که درحال برگزاری است با توجه به بازار بین المللی ایجاد شده تا فرصت های توسعه بازار به خصوص کانادا و اروپا را تحلیل کنیم.

این فعال حوزه تکنولوژی ادامه داد: مجموعه هلدینگ گام انرژی که متولی این همایش است سال ها در این زمینه فعالیت دارد و استارتاپ های مختلفی را به اروپا و آمریکا انتقال و با جذب سرمایه,به توسعه بازارشان کمک کرده است.

وی در پاسخ به اینکه در این زمینه آیا ممکن است خروج متخصصان مغزها صورت بگیرد به خبرنگار ما گفت: اساسا این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که حضور استارتاپ ها در کشورهای مختلف بیشتر جنبه ارزآوری دارد و این فرصت ها باعث زنده شدن کسب وکاها در داخل کشور است و در نهایت منجر به کارآفرینی و توسعه رویکرد دیجیتال می شود.

نقره کار به تعریف تجاری سازی پرداخت و گفت: اساسا تجاری سازی یعنی یک ایده و محصول را به درآمد پایدار تبدیل کنیم بنابراین تجاری سازی از زمان ایده پروری آغاز می شود.و اینکه این مسیر از کجا شروع می شود بسته به نوع شرکت ها و کشورها متفاوت است چرا که قوانین متفاوت است و خوبی هلدینگ گام انرژی این است مسیر این فرایند و ادبیات حضور در کشورها را می داند و می تواند هزینه ها را کاهش و تسهیلات ایجاد کند.

نقره کار به راه ارتباط لا هلدینگ گام اشاره کرد و گفت: برای ارتباط استارتاپ ها با مجموعه هلدینگ گام, کافی است گام انرژی را در گوگل جستجو و کارشناسان آماده پاسخگویی و ارائه هستند.

وی در پایان افزود: اگر می خواهیم اقتصاد پویا داشته باشیم بی شک باید با شرکت های بین المللی همکاری داشته باشیم و نیاز است مرزها درنوردیده شود و افراد ارتباطات خودشان را گسترش دهند و هر چقدر ارتباط صورت بگیرد قطعا اقتصاد پایدار تر هم در کشور رقم می خورد.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 + سیزده =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر