دوشنبه, آبان 14, 1403
Google search engine
خانهبرندینگآموزش عملیاتی «بازاریابی بین الملل اوراسیا» در مدرسه زمستانی دانشجویی

آموزش عملیاتی «بازاریابی بین الملل اوراسیا» در مدرسه زمستانی دانشجویی

انجمن های علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، مدیریت دانشگاه علوم تحقیقات، اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و مدیریت دانشگاه الزهرا (س)، مدرسه زمستانی «آموزش عملیاتی نوین بازاریابی بین الملل اوراسیا» را برگزار می‌کنند.

این دوره آموزشی از ۱۰ اسفند ماه لغایت ۱۹ اسفند، با حضور دکتر علیرضا شیرمحمدی فرد، علیرضا یونچی، ناصر انزلی چی، ادیب حاجی زاده و حامد نظرپور در دانشگاه امام صادق در دو بخش تئوری و عملی (برگزاری مسابقه) برگزار می شود.
«آنالیز کتابخانه ای: لایه های بازارها و دسترسی به اطلاعات آنها”، “تحلیل آماری”، “موانع غیر تعرفه ای (معیارهای غیرتعرفه ای)”، “کانال های بازار و سلسله مراتب آنها”، “تمرکز جغرافیایی”، “رقبا”، “تبلیغات” و “تنظیم و ترسیم «زنجیره ارزش محصول صادراتی»” از جمله موضوعات و سرفصل های بخش تئوری این مدرسه زمستانی است.

همچنین در بخش عملی این کارگاه نخستین مسابقه بازاریابی بین‌الملل با رویکرد اوراسیا (محصولات غذایی کشاورزی) پیاده سازی آموزش مبتنی بر واقعیت (نگارش یک پلن بازاریابی بین المللی برای محصولات کشاورزی) اجرا می‌شود.

مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند به صورت تیم های دو الی سه نفره در این برنامه ثبت نام کنند که به تیم‌های برتر این دوره در هر دو محور آموزش‌های تئوری و منتورینگ بازاریابی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد روند دوره و ثبت نام به لینک http://iietc.ir/product/aghaye-tajer مراجعه کنند.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهارده − 8 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر