پنجشنبه, آذر 22, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهارائه خدمات و تخفیفات ویژه به مشتریان وفادار توسط شرکت نیک پنداران...

ارائه خدمات و تخفیفات ویژه به مشتریان وفادار توسط شرکت نیک پنداران بیمه وفادار (+فیلم و عکس)

مدیرعامل شرکت نیک پنداران بیمه وفادار: علاوه بر خدمات و تخفیفات ویژه ای در صدور بیمه نامه و دریافت خسارت برای مشتریان وفادار یک سری خدمات که خارج از بیمه است را نیز به آنها ارائه میدهیم.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، بیژن وفادار مدیرعامل شرکت نیک پنداران بیمه وفادار در گفتگو با پول نیوز در همایش بیمه و توسعه که 12 و 13 آذرماه در مرکز همایشهای برج میلاد برگزارشد، با بیان اینکه بیش از سیزده سال است که در صنعت بیمه فعال است و طی این مدت شاهد وجود مشکلاتی برای شرکتهای بیمه، بیمه گذاران و بیمه گرها بوده، گفت: در طی سه سال گذشته با مشارکت نخبه های دانشگاهی از دانشگاه صنعتی شریف و تهران که در رشته های ام بی ای فعال هستند در حال بررسی هستیم و راه حل هایی طراحی کردیم که در این نمایشگاه برای آگاهی شرکتهای بیمه ای ارائه میدهیم.

مدیرعامل شرکت نیک پنداران بیمه وفادار، افزود: ما در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، از تمامی شرکت های بیمه گر، با ایجاد شبکه گسترده تخصصی فنی، فروش، پشتیبانی خدمات بیمه و دریافت خسارت و تجهیز گروه به علم و فناوری روز، بسته‌ پیشنهادی بیمه‌ های آتش سوزی، مسئولیت، اتومبیل و بسته پیشنهادی بیمه درمان تکمیلی ویژه‌ای را با بهترین شیوه نامه اجرائی و پایین ترین حق بیمه موجود ارائه می کنیم.

وفادار، در ادامه تصریح کرد: با افتخـار اعلام می کنیم با تمام امکانات، تخصص و توانمندی‌های خود، در جهت انعقاد قرارداد با سقف تعهدات بالاتر و حق بیمه کمتر خدمتی ماندگار در عرصه بیمه برای بیمه گذاران محترم فراهم می کنیم؛ اگر زمانی هم به خسارتی بر بخورند انجا هم حکم وکیل بیمه گذار را داریم و در صورت نیاز کمک میکنیم برای گرفتن خسارت.

وی سپس با اشاره به اینکه یک سری بیمه گذارهایی داریم که بیشتر از 5 تا 6 سال است که با ما کار میکنند را وارد باشگاه مشتریان خودمان کرده ایم، تصریح کرد: علاوه بر خدمات و تخفیفات ویژه ای که در صدور بیمه نامه و دریافت خسارت برای این مشتریان وفادار خود در نظرگرفته ایم، یک سری خدمات که خارج از بیمه است را نیز به آنها ارائه میدهیم.

مدیرعامل شرکت نیک پنداران بیمه وفادار در پایان با تاکید بر اینکه کاهش ضریب خسارت همواره دغدغه همه شرکتهای بیمه بوده است، افزود: فروش و تبلیغات هوشمند، هم آموزی تعاملی در راستای گذر از فردگرایی، توانمندسازی متخصصین بیمه در راستای توسعه شبکه ای و ایجاد فرهنگ کار گروهی و تاسیس صندوق سرمایه گذاری جمعی جهت توسعه صنعت بیمه از جمله نیازهای صنعت بیمه است.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده + یک =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر