شنبه, مرداد 6, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهاولین نشست خبری دکتر روازاده بعد از مطرح شدن ممنوعیت کار ایشان...

اولین نشست خبری دکتر روازاده بعد از مطرح شدن ممنوعیت کار ایشان در فضای مجازی

دکتر حسین روازاده در جمع اصحاب رسانه گفت : عذرخواهی وزارت بهداشت هم مشکل را حل نخواهد کرد.

به گزارش بازاریابی پلاس، دکتر حسین روازاده در جمع اصحاب رسانه گفت : عذرخواهی وزارت بهداشت هم مشکل را حل نخواهد کرد. زیرا که این بلوف بزرگ و دروغ باورنکردنی هرگز نباید اتفاق می‌افتاد که نیاز به عذرخواهی باشد تنها راه حل این است که وزارت بهداشت و بانیان این شیطنت بزرگ باید تعهد بدهند که این امر مجدداً برای هیچ یک از فعالان عرصه طب ایرانی اسلامی اتفاق نخواهد افتاد.
خصوصاً اینکه این اشتباه حقوقی نمی‌تواند غیر عمد باشد زیرا که چنان وزارتخانه ی عریض و طویلی حتماً دایره حقوقی خیلی قوی دارد که نباید آخرین برائت توسط قوه قضاییه را محکومیت تلقی کند و به کل دنیا مخابره شود آن هم برای موضوعی که اگر هم حقیقت می‌داشت می‌بایستی در به اصطلاح خانواده پزشکان یعنی سازمان نظام پزشکی مسکوت می‌ماند مانند صدها مورد دیگر که اجرا و بایگانی می‌شود.

وی ادامه داد : صلاح دانستیم نشست خبری داشته باشیم چرا که هزینه سنگینی هم مادی و هم معنوی بر من و جریان طب ایرانی اسلامی داشتند که امیدوارم عمدی نباشد.

روازاده تصریح کرد : متاسفانه من از اخبار معاندین و شبکه‌های آنان باید اینگونه اطلاع رسانی شوم در حالی که سازمان نظام پزشکی داریم و در آن سازمان مسئله باید پیگیری شود البته اینجا باید تشکر کنم از کسانی که این اشتباه را مرتکب شدند زیرا که سال‌ها این تفکر را تزریق کردند که دکتر روازاده پزشک نبوده و نظام پزشکی هم ندارد اما در این شیطنت خواسته یا ناخواسته برای مردم روشن شده که من پزشکم و با مجوز سازمان نظام پزشکی فعالیت دارم.

وی افزود : هدف از برگزاری این نشست این بوده است که مردم خوب ما آگاهی پیدا کنند و در جریان کار و روال مظلومیت طب ایرانی اسلامی و عدم رشد این علم …. در کشور ایران با سلیقه چند هزار ساله باشند در مقایسه با رشد علم طب …. در کشور چین که در دوره کرونا به جهان اثبات کرد به مراتب قوی تر از علم نوین می باشد

رئیس مرکز احیای طب ایرانی و سنتی گفت : یک سری افراد از موفقیت کشور و اقداماتی که ما انجام می‌دهیم ناراحت می‌شوند برادران ما سال‌ها زحمت کشیدند خالکوبی را در کشور جمع کردند ولی مجدداً با نام تاتو وارد کشور شد و این بار بخشنامه‌ای ضد آن صادر شد و در حال خاک خوردن است ، ما از این چیزها ناراحت هستیم ما می‌گفتیم موضوع غربالگری سوال برانگیز است هیچ پاسخی به ما نمی‌دادند و سال‌ها به بهانه تشکیل نشدن قلب جنین، بچه‌های ما را در شکم مادرانشان قتل عام می‌کردند تا اینکه موفق شدیم عملاً ثابت کنیم با دو هفته صبوری کردن بچه باهوشی خدا به مادران هدیه می‌کند.

و حالا که مجلس محترم شورای اسلامی تکلیف غربالگری را تعیین کرده چرا دیگر خبری از تشکیل نشدن قلب نیست به قول وزیر محترم وقت وزارت بهداشت سالی ۱۰۰ هزار و به قول ما ۳۰۰ هزار سقط صورت می‌گرفت این‌ها علت رسانه‌ای کردن دکتر روازاده است.

روازاده در رابطه با شاگردان خود گفت : ما آموزشگاه داریم و افرادی که زیر نظر ما آموزش می‌بینند متوجه فرهنگ غنی طبی و دوایی آن می‌شوند خیلی‌ها علاقمند به فعالیت در دواخانه یا شفاخانه می‌شوند.
پزشکان به شفاخانه و غیر پزشکان به دواخانه یا همان عطاری روی می‌آورند ، در عطاری‌ها دارو یافت نمی‌شود.

دارو مربوط به داروخانه‌هاست ولی دواجات مانند ادویه‌جات در عطاری‌ها به فروش می‌رسد و فرآورده گیاهی نامیده می‌شوند .

وی به محکومیت قطعی خود در رابطه با واکسن اینگونه گفت : در مورد محکومیت بنده که ارتباط مستقیم با تولید واکسن فایزر دارد ( که هم اکنون در خود کشور تولید کننده با شکایت گسترده مردم پرونده قضائی بدلیل بی کیفیت بودن در حال پیگیری است ) داستان از این قرار بود که بنده ضد فایزر موضع گرفتم و به مذاق آقایان در وزارت بهداشت خوش نیامد و مرا توسط رسانه ها در آن زمان احضار کردند و محکوم به محرومیت دائم از ارائه خدمات پزشکی نمودند که این امر به قوه قضاییه ارسال و در آنجا تبرئه شدم ، حکم برائت حاصل شد که متاسفانه از طرف وزارت بهداشت و درمان به جای حکم برائت از کلمه محرومیت استفاده شد آن هم در رسانه….. علی رغم اینکه تعداد کثیری شهدای کادر درمان بخاطر تزریق همین واکسن اجباری حاصل شد در تعجبم که وزارت بهداشت به چه دلیل این اشتباه استراتژیکی رو نمی پذیرد و حتی از پرسنل محترم خود عذر خواهی و دلجویی نمی کند

وی در پایان در خطاب به خبرنگاران گفت : خواسته من از افراد رسانه و خبرنگاران این است که چیزی که حق است را مطرح کنید و به مردم بگویند و آنها را از نگرانی در بیاورند که ما داریم خدمت می‌کنیم و ما از رسانه می‌خواهیم که فقط حقایق گفته شود و بدانند که ما شب و روز به فکر مردم و سلامت آنها هستیم.

خداوندا تو شاهد باش ما آنچه را که شرط بلاغ بود بنا به تکلیف گفته‌ایم و کسانی که با لجاجت و عناد علیه ما برخاسته‌اند در ضلال مبین و گمراهی می‌باشند هدایت ایشان را از تو مسئلت می‌نمایم.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × 5 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر