شنبه, مرداد 6, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهتلاش برای افزایش گردشگر در منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

تلاش برای افزایش گردشگر در منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

مصاحبه اختصاصی غلامرضا منصورفرد عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ماکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، عضو هیئت مدیره منطقه آزاد ماکو گفت: کشور ما با توجه به پتانسیل‌های بسیار زیادی که در حوزه تاریخی، دینی و طبیعی دارد می‌تواند زمینه ساز جذب گردشگران مختلف از سراسر دنیا با اهداف مختلف دنیا داشته باشد. منطقه آزاد ماکو نیز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و بزرگترین منطقه آزاد کشور عزم خود را برای این موضوع جزم کرده تا در توسعه زیرساخت‌ها برای جذب گردشگران تلاش فزاینده‌ای داشته باشد.

غلامرضا منصورفرد در گفت‌‎و‌گو با پول‌نیوز با اشاره به جایگاه گردشگری اقتصاد در کشورهای دنیا گفت: اگر در یک نگاه اقتصاد کشورهای دنیا مخصوصا کشورهای درحال توسعه را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که جذب گردشگر و گردشگری یکی از المان‌های مهم برای توسعه اقتصادی این کشورها به شمار می‌آید. به طور خاص اگر موضوع اقتصاد را در کشور مالزی و ترکیه بررسی کنیم خواهیم دید که گردشگری برای آنها چقدر اهمیت دارد.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ماکو از چندین جهت می‌تواند مقصد گردشگری جذابی برای تمام گردشگران داخلی و خارجی باشد. منطقه آزاد ماکو سرشار از طبیعت زیبا و پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی و دینی است. کلیساهای واقع در این منطقه یکی از مکان‌های مقدس هموطنان مسیحی ما هست. مدیران منطقه آزاد ماکو و سرمایه‌گذاران این منطقه تلاش می‎کنند که با فراهم کردن زیرساخت‌ها شرایط بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کنند.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

ده − 9 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر