سه شنبه, مهر 17, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهروزآمد کردن با هدف رفاه مشتریان به پرداخت

روزآمد کردن با هدف رفاه مشتریان به پرداخت

تقی پور از تحولات گسترده و طرح‌های توسعه خبرداد و گفت: روزآمد کردن خدمات رسانی با هدف رفاه مشتریان به پرداخت ملت صورت گرفته است.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، اگرچه دستیابی به علم روز و فناوری‌های جدید باعث سهولت زندگی انسان شده، اما همین علوم در بسیاری از موارد به مشکل آفرینی تبدیل شده و بحران‌های جدی را برای مردم رقم زده که ترافیک و آلودگی هوا بخشی از این معضلات است. اما نقل و انتقالات مالی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که افزایش حجم و تعداد باعث شده تا دریافت و پرداخت به چالش جدی تبدیل شود. برای مدیریت این بحران، روش‌های پرداخت مالی در فضای مجازی تعریف شده که شامل دستگاه‌های گوناگون می‌شود.

فعالیت در فضای مجازی

از آنجا که دریافت و پرداخت در فضای مجازی می‌تواند به سواستفاده فرصت طلبان منجر شود، لازم بود این اقدامات متولی خاص خودش را داشته باشد که شرکت‌هایی به عنوان متولی، پا به عرصه وجود گذاشتند. شرکت به پرداخت ملت یکی از بزرگترین و کارآمدترین شرکت‌ها در این زمینه است که توانسته در مدت کوتاهی نقش آفرینی خود را به دیگر رقبا تحمیل کند و رتبه‌های برتر را بدست آورد.

حفظ سهم بازار با رقبای توانمند

برای آنکه دلیل کسب رتبه‌های برتر شرکت به پرداخت ملت مشخص شود، باید رویکرد و عملکرد به پرداخت مورد بررسی قرار گیرد. در این رابطه مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت به تشریح استراتژی‌های شرکت در این زمینه پرداخت و گفت: با وجود رقبای توانمند، توانسته ایم سهم بازار در پایانه‌های فروشگاهی، اینترنتی و موبایلی را حفظ کنیم.

توسعه در دستور کار

بدترین تفکر در نظام مدیریتی، درجا زدن و اصرار بر روش‌های سنتی است، رویکردی که باعث بحران جدی در آینده مجموعه می‌شود، اما محمدمهدی تقی پور با تاکید بر اینکه استراتژی به پرداخت ملت فقط حفظ سهم بازار نیست گفت: برای توسعه سهم بازار برنامه داریم. وی از چالش فرسوده بودن تجهیرات به عنوان معضلی جدی یاد کرد و گفت: چالش ما این بود که، چون از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه هستیم، ناوگان و تجهیزات قدیمی‌تری داریم.

نیاز به نوسازی

معضل جدی مدیریتی که سالهاست باعث بحران برای تولید در عرصه‌های گوناگون کشاورزی، صنعت و خدمات شده، بی توجهی به آینده نگری است. تفکرات غالب بسیاری از مدیران و سرمایه گذاران، هزینه کردن درآمد‌های کلان و برداشت سود بوده، رویکردی که باعث شده آینده بسیاری از شرکت‌ها در معرض مخاطره قرار گیرد. اما شرکت به پرداخت نگاه متفاوتی در این زمینه دارد و تقی پور می‌داند که فناوری با چه سرعتی در حال پیشرفت است، به همین دلیل مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با تاکید بر اینکه فرسودگی دستگاه‌ها ناشی از سابقه دیرینه شرکت بوده گفت: این فرسودگی باعث شده بود نیاز به نوسازی و بازسازی زیرساخت‌ها بشدت احساس شود.

کارمزد‌های گره گشا

نکته بسیار مهمی که باعث تحول در به پرداخت ملت شد، مصوبات یک باره درآمد آفرین بود. در این رابطه محمدمهدی تقی پور با ابراز خرسندی از تغییر نظام کارمزدی گفت: تغییر نظام کارمزدی این فرصت را برای به پرداخت ملت پیش آورد که افزایش درآمد ناشی از آن را به افزایش بهبود کیفیت سرویس‌ها اختصاص دهیم.

نوسازی ناوگان

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌ها و حوزه‌ها، نوسازی ناوگان است گفت: در این حوزه، امسال در پایانه‌های فروشگاهی نوسازی انجام می‌دهیم که سال بعد هم ادامه‌دار خواهد بود. در حوزه اینترنتی و موبایلی هم سرویس‌های جدیدی را برای مشتریان آماده می‌کنیم که سرویس‌های مکمل هستند و در حوزه پرداخت‌یاری و پرداخت‌سازی به مشتریان ما کمک می‌کنند.

مشتری مداری در اوج

تقی پور به تشریح دلایل تحولات و توسعه زیرساخت‌ها پرداخت و گفت: همه اقدامات انجام شده و آنچه در دستور کار قرار دارد، برای آن است که وقتی شرکای تجاری با ما وارد همکاری می‌شوند، پکیج کاملی را داشته باشند و نیاز خود را به شرکت‌های دیگر به حداقل برسانند. بر این اساس، این نوسازی سخت‌افزاری را هم در شبکه به‌پرداخت خواهیم داشت و هم با توجه به این‌که دستگاه‌هایی با طول عمر بیش از ۱۰ سال داریم، سعی می‌کنیم شبکه پذیرندگان را هم به خاطر مسائل امنیتی و هم به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها، نوسازی کنیم.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده − 11 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر