شنبه, مرداد 6, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهگام بلند بانک سینا برای دستیابی به فرصت های خوب (+فیلم)

گام بلند بانک سینا برای دستیابی به فرصت های خوب (+فیلم)

کیش اینوکس در حالی وارد دهمین سال برگزاری خود می‌شود که تا به حال نهادهای مالی بزرگ و معتبری در آن شرکت داشته‌اند اما این بار یکی از بانک‌های مهم کشور یعنی بانک سینا در این نمایشگاه شرکت کرد.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، غلامرضا فتحی مدیرعامل بانک سینا درباره اولین حضور این بانک در نمایشگاه کیش اینوکس گفت: امسال اولین سال حضور ما در این نمایشگاه بود و به نظر من فرصتهای خوبی در این نمایشگاه وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در این رویداد با فعالان اقتصادی در بخش های مختلف نشست های خوبی داشته باشیم و منتج به تفاهمنامه شود. یکی از رویکردهای خوبی که ما در بانک دنبال می کنیم بحث توسعه فعالیت های واسطه گری مالی در حوزه های تولیدی و مجموعه های اقتصادی هست. رویکرد دیگر ما این است که بتوانیم خدماتی را در بانکداری دیجیتال ارائه دهیم. با این نیت که قیمت تمام شده محصولات خود را به عنوان یک مزیت رقابتی پایین بیاوریم.

فتحی همچنین درباره ایفای نقش بانک سینا در نظام بانکداری کشور و خدمات نویت بانکداری بانک سینا گفت: امیدوارم در صنعت بانکداری و کنار بانکهای دیگر بتوانیم ایفای نقش کنیم تا اتفاق خوبی را در نظام مالی کشور و اقتصادی کشور رقم بزنیم. ما سرزمین هوشمند سینا را از اول سال پایه گذاری کردیم و محصولات آن را به طور متوسط هر سه ماه یک بار عرضه میکنیم. ما امسال سه پلتفرم را (سیبانک، سیمارت و سیپات) رونمایی کردیم، در سیبانک ما کلیه خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌دهیم را در حوزه سیبانک ارائه کردیم.

ما سال گذشته در پوشش بودجه تسهیلات تکلیفی 16 غرفه اول را در سیستم بانکی داشتیم و امسال هم با همین شدت موضوعات را دنبال میکنیم که بتوانیم حدود 2.8 همت تسهیلات تکلیفی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تا آخر امسال پوشش دهیم.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × دو =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر