پنجشنبه, اردیبهشت 27, 1403
Google search engine
خانهبرندینگتاثیر تبلیغات در برندسازی و برندینگ

تاثیر تبلیغات در برندسازی و برندینگ

یکی از راهکارهای مهم برای برندسازی در دنیای فعلی که به شدت به فضای مجازی وابسته است، تبلیغات است.

بنابراعلام پرمون طرح، هر چه محصول باکیفیتی تولید یا با آژانس‌های حرفه‌ای برای برندسازی همکاری کنید، تا زمانی که نتوانید محصول خود را به مردم بشناسانید، تقریبا می‌توان اذعان داشت که راهی نرفته‌اید و درجا می‌زنید.
شاید برخی گمان کنند که تولید انبوه مهم‌ترین رکن سلطه بر بازار است اما در دنیای امروز که افراد برای خرید جدیدترین محصولات برند اپل ساعت‌ها در صف می‌ایستند، برند و برندسازی یک الزام است.

وقتی از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کردید، زمان خوبی برای استفاده از تجارب برندسازان حرفه‌ای و آژانس های تبلیغاتی است. ما در پرمون طرح (https://www.parmoon.com) به صاحبان کسب و کار کمک می‌کنیم با تبلیغات هدفمند به کسب و کارشان وسعت ببخشند..

مراحل برندسازی و برندینگ
به صورت کلی فرآیند برندسازی در چهار مرحله انجام می‌شود که عبارت است از انجام تحقیقات و مطالعات بازاریابی، تدوین استراتژی برند، طراحی هویت برند و در نهایت تدوین برنامه جامع و یکپارچه ارتباطات بازاریابی که شامل دیجیتال مارکتینگ ، کمپین تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیونی و… است.

برانگیختن کنجکاوی یکی از اهداف آژانس های برندسازی
در بخش پیش درباره اهمیت برندسازی تا اهمیت تبلیغات و مراحل آن برای یک کسب‌وکار اشاره کلی داشتیم. اما اصل بسیار مهم برای بقای یک برند، بالا بردن وفاداری مشتریان و برانگیختن حس کنجکاوی آنان است.

به عنوان مثال استیو جابز، موسس اپل، رونمایی از محصولاتش و برشمردن نقاط مثبت و متمایز از سایر رقبایش را در «مراسم های رونمایی» انجام می‌داد که افراد زیادی برای شرکت در این مراسم نام‌نویسی می‌کردند و به عنوان یک سنت ،این کار همچنان توسط تیم کوک انجام می‌شود.

این اقدام در خصوص برندهای لباس و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز وجود دارد و آن‌ها با فعالیت‌های بازاریابی از قبیل مراسم «فشن شو» سعی در ایجاد کنجکاوی برای مخاطب می‌کنند.

شاید زمان وابستگی به سر آید
همانطور که اشاره داشتیم، حفظ و رشد یک برند برای دارنده‌ آن مهم است. اما نکته دیگری که باید به آن اشاره شود، برندسازی توسط خودتان است.

بله درست خواندید؛ شما به عنوان صاحب یک برند پس از مدتی در بازار، تخصص برندسازی پیدا می‌کنید و می ‌توانید برای ادامه راه برند خود برنامه‌ریزی کنید. چرا که در طی سال‌ها فعالیت در بازار با مزیت رقابتی آشنا شده‌اید وآن را به عنوان اصل مهم رقابت‌پذیری، پذیرفته‌اید.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده − 8 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر