دوشنبه, اردیبهشت 10, 1403
Google search engine
خانهورزشیشماره ۱۰ استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد

شماره ۱۰ استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد

مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با برخی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام کردند که خبرهای خوبی در روزهای آتی به گوش هواداران خواهد رسید.
شماره ۱۰ استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد
پروژه بازگرداندن امیرحسین حسین‌زاده به استقلال هنوز متوقف نشده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این بازیکن را هر طور شده جذب کنند. بعد از تمدید قرارداد سید حسین حسینی و جذب ایمان سلیمی و توافقات با عارف غلامی برای حضور دوباره در استقلال مسئولان این باشگاه قصد دارند با جذب دو تا سه بازیکن مطرح به نوعی خیال کادر فنی و هواداران را برای حضور مقتدرانه در لیگ جدید آسوده کنند. درهمین راستا خطیر که به تازگی مسئولیت مهمی را در باشگاه استقلال به عهده گرفته در ادامه مذاکرات خود با باشگاه شارلروای بلژیک توانسته موافقت ضمنی مسئولان این باشگاه را برای بازگرداندن حسین‌زاده جلب کند. البته طرف بلژیکی به دنبال دریافت پول قابل توجهی است که مدیران استقلال هم راضی شده‌اند تا ۵۰۰ هزار دلار به این باشگاه پرداخت کنند تا حسین‌زاده به طور قطعی به استقلال بیاید اما طرف بلژیکی به دنبال دریافت پول بیشتری است و خواستار ۸۰۰ هزار دلار شده است. در این میان اما حسین‌زاده در مذاکراتی که با مسئول باشگاه استقلال داشته موافقت قطعی خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است. حسین‌زاده حتی به سران استقلال اعلام کرده اگر این انتقال به سرانجام برسد، خواستار دریافت پیراهن شماره ۱۰ خواهد بود که اگر چنین شود باشگاه استقلال بدون هیچ مخالفتی پیراهن شماره ۱۰ را به حسین‌زاده خواهد داد تا این بازیکن با افکار آماده‌تر در لیگ بعد حاضر شود.

خبر خوب جذب حسین‌زاده است؟
مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با برخی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام کردند که خبرهای خوبی در روزهای آتی به گوش هواداران خواهد رسید. علی سامره، سرپرست تیم استقلال یکی از افرادی بود که وقتی با چهره خبرنگاران حاضر مقابل درب باشگاه استقلال مواجه شد، صراحتاً به این موضوع تأکید و اعلام کرد که خبرهای بسیارخوبی در انتظار هواداران این باشگاه خواهد بود. برخی معتقدند که جذب حسین‌زاده یکی از خبرهای خوبی خواهد بود که باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رساند. البته جذب بازیکنان خارجی نیز مد نظر باشگاه استقلال خواهد بود و اگر منابع مالی لازم در روزهای آتی جذب شود، بازیکنان خارجی نیز به خدمت استقلال درخواهند آمد اما مسلماً بازگرداندن حسین‌زاده در این ایام که مدام خبرهای نگران کننده از باشگاه استقلال شنیده شده می‌تواند بسیار جذاب و امید بخش باشد و استقلال را به سمت ثبات سوق دهد. مسئولان باشگاه استقلال فرصت آن چنانی برای ایجاد تغییرات در این تیم ندارند و باید در روزهای اندک باقی مانده تا پایان نقل وانتقالات نسبت به جذب بازیکن اقداماتی انجام دهند.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده + 17 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر