دوشنبه, اردیبهشت 31, 1403
Google search engine
خانهسایر اخبار ویژهقدرت، سرعت و کیفیت؛ رمز پیروزی منطقه ویژه پارسیان

قدرت، سرعت و کیفیت؛ رمز پیروزی منطقه ویژه پارسیان

منطقه ویژه پارسیان حدود سه سال است که با قدرت، سرعت و کیفیت، کار را پیش می‌برد.

به گزارش بازاریابی پلاس به نقل از پول نیوز، سید علی اصغر علامه، مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان با اعلام این مطلب افزود: این منطقه به لحاظ جغرافیایی در یک منطقه استراتژیک قرار دارد و با توجه به قرارگیری در کنار منطقه پارس جنوبی و سواحل خلیج فارس و همچنین قرارگیری در مرکز نوار ساحلی ایران، مورد اهمیت است.

وی گفت: ما اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد باید زیرساخت‌های لازم را برقرار کنیم، ما در منطقه ویژه پارسیان خود را موظف می‌دانیم که شعار سال را محقق کنیم و اعتقاد داریم در سه سال گذشته ما جهش تولید را محقق کرده‌ایم و در سال 1403 هم با همه توان و تلاش امیدواریم این شعار را محقق کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان ادامه داد: در سال گذشته مقام معظم رهبری ابلاغیه‌ای مبنی‌بر «اقتصاد دریا» داشتند که دولت هم بلافاصله آن را به سازمان‌ها ابلاغ کرد که یکی از آن سازمان‌ها، سازمان ایمیدرو بود و ما نیز با توجه به قرارگیری در کنار ساحل و به عنوان یکی از مهمترین بنادر کشور، این ابلاغیه را اجرا کردیم.

وی گفت: ما برنامه‌ریزی‌های لازم را کرده‌ایم و امیدوارم تا پایان سال مردم بتوانند نتایج آن را ببینند.

علامه با تاکید بر نقش مردم در تحقق شعار سال اظهار کرد: 200 بسته‌ مختلف برای سرمایه‌گذاری آماده شده است که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا بتوانند با انتخاب خود از این بسته‌ها برای تحقق شعار سال و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارسیان استفاده کنند.

مقالات مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 + 9 =

- Advertisment -
Google search engine

محبوب ترین

نظرات اخیر